På tal och innan :)

Heej heej sitter och kollar på 5an just nu va i pulsen idaa
och chillade :p hihi men men aa ska svara på frågor och de nu :p
hihi aa tror kommer sov om några timmar men men börjar 8 imon
sen ska till huddinges tandläkare ska spänna lr va de va hahah men aa
nu ska jag svara på frågar :)


 

 Den ee skit bra efter :)



Svar på tal :)

anonym om HEEJ ÄR TBX :):


Vad tycker du är värst av allt ?

Eeeh jag tycker att såna som ska leka värsta grejen och såna som
tror sig att dom har värsta sakerna men dom kanske har pengar och hitt och ditt
men pengar kan inte köpa lycka och de kan inte vänskap heller göra
det är synd för dom som tycker att de e värsta saken men det är det inte
och plus dom som sviker för att dom andra vännerna e mycket ballare men vafan
spelar det för roll man ska stå för den man ee och jag har gjort mycket sånt jag
ångrar man lär sig av varje misstag och så e det säger jag ee stolt över saker
jag har gjort lr sakt  ;) ajaa här va din fråga :)

Aja ciao puss puss <33

Svar på tal :)
 

Anonym om Svara på tal :):
vad brukade du göra när du fick finnar?

Jag brukar alltid trycka ut de dära äklicka ( Pormaskar )
Sen så tvättar jag mitt ansikte och då så använder jag
ACO det ee två olika man ska tvätta ansiktet med dom först ett sen två
dom ee jätte bra och så använder jag GARNIER ( Pure )

Här ee bilder på dom pallar inte ta så tar från google ;)
+
Dom använder jag först sen så läger jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback