Svara på tal :)

din största blogg älskare <3 om :):
nadine , jag har tre-fyra fråger hoppas du svarar :)

1.varje gång jag ser dej så ser du skit brun ut , vad gör du så att du ser brun ut eller vad gör du så att du blir brun ? gör du nått på ansikte , isåfall vad gör du , lägg ut en bild på det du gör :) jag vill också vara så brun som du , alltså du ser skit brun ut varje gång jag ser dej och när du solar t ex ute på sommaren , gör du nått på dit ansikte kropp osv så du blir brun ? isåfall om du gör , vad äre för sak , kan du int visa på en bild va det e , o förklara , de va drf :) kan du säga vad jag ska göra för att bli brun :D ??<33

2.vad gör du så att dit ´hår växer snabbt?
alltså gör du nått speciellt för att ditt hår ska växa snabbt?isåfall ge tips så håret växer snabbare :)?

3.vad gör du på ditt ansikte så du inte får finnar?
eftersom jag har aldrig sätt dig med finnar osv, jag har typ mkt finnar osv och de går typ inte bort , vad kan jag göra så att det går bort? snälla svara !! :( berätta så att jag blir av me dom där fula finnorna. :)<3 juste också denna frågan : vilken kräm använder du , visa en bild.

4.asså shiit ddu har så sexii kropp brst osvv , hur kan jag få så som dina br*st och så fin kropp som din ? förklara snälla !<33

jag hoppas att du svarar för att jag är en av din största blogg älskare <33 , snälla svara på alla komentar och förklara me lång text :) , snälla svara på allt , och låt mej lyckas med allt du har sakt ..

älskar dej , du är bäst , snyggast, kattigast , allting , <3<3<3<3<3<3 snälla svaraa<33??




Heej heej tack :) ee jag ska börja med fråga ett :)<33

1 .  Jag ee inte så brun i ansiktet men ska jag va ärlig så har jag typ brun kropp tror har
ärft det av mamma hahah men aa på sommaren så älskar jag solen och de mesta jag gör är att
sola på sommaren och badar ;) man blir ju brunare i vattnet :) men annars så sminkar jag mig med
 = Bronzing powder man blir lite orange :p hahah men den ee bra men annars så använder jag Chocolate soleil den ee också jätte bra den smakar gott iallafall ;p hihi men men aa den använder jag och så fick jag en annan komentar vilken borste jag använder  Nr 1 - 3 - 7 Dom borstarna använder jag :p hihi men aaa det va svar på nr 1 :)





Svar på nr 2 gör inte mycket med mitt hår klipper topparna typ varje tredje månad och då låter jag morsan göra för hos frisören klipper dom mer än lite ;) haha




Svar på nr 3 aa jag har typ inte finnar men alltså om du har så är det inte bra om du använder smink har sj haft finnar förut men inte längre men aa anänd inte smink tänk på att tvätta ansiktet morgon kväll och så ska man använda nån bra kräm men tyvär hittade jag inte min och kommer inte ihåg vad den heter men lycka till hoppas det hjälpte :)




Svar på nr 4 hahaha tack ee vet inte jag käkar mycket skit mat :$ så jag får både bröst och lår men ibland är det fint men tyvär vet jag inte hur du ser ut så vet inte hur jag ska förklara det :)

men tack för dina frågor ;)

 



Ännu svar på tal :)

blogg älskare om Camar med sis <33:
är du och rafaela ovänner?



'Nej vi ee inte jag och hon va ute igår och ska ut med henne nu :) aja puss puss och ciao <33 bloggar senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ge oss några skönhetstipsar? :) snälla

2010-03-07 @ 17:29:47
Postat av: Anonym

vad brukade du göra när du fick finnar?

2010-03-07 @ 17:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback