-

Heej hej

Har inte bloggat mycke idag
men men kom nyss hem från halunda
med raffa fädi o roni hahhaha
men aa nu ska jag berätta va jag typ har
gjort aa men innan jag stack ut med raffa så
Satt jag hemma och typ en kvart innan det va jag ii pulsen typ en
timme sen innan de så va jag på tjejernas o killarnas Fotbolls träninng men
aa va sj med litte ju men men kan inte smsa har bas och pallar inte tanka
men aa nu så ska jag ducha och innan jag hoppar in i duchen så ska jag in på FB
och säga till min kille B att jag inte har pengar i min mobil men han
ee fett jobbig fan man får bara sms att jag ee FIIITTTTTIIIG och venne vad
men men ska inte bry mig om de hahahah hade FIGHT men rekton idag
MOHHAHAHAh men aa CIAO vi ses så länge ska in ii FB : Nadine johansson @ FB :
(: CIAO SÅ LÄNGE (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback