Sitter i pulsen :)

Heej hejj

Sitter i pulsen nu och skojar lite och de lite hitt och ditt mullade mig
själv maria har video hahah dör av garv :p hahah datan hemma e fuckt upp och
Tanias bärbar e också sönder typ kraschat :p men men har inte bloggat på nån
dag men de va ju inte mitt fel den här gången men men nu ska vi göra pizza snart :p
hahaha men men paulina är i flottsbro och åker skidor och jag ee här med maria :p hahah
min sötiiis :p men men aa är helt blöt efter att ha mullat mig :p och det här taienlbordet lr hur
man stavar aa den ee fett smutsig tänker tvätta händerna efter det hahah men men va mer ska jag skriva
hahah det här inte hänt mycket men men aa har typ varit med momme och paulina och dom andra typ :p
hahah men men aa snackar inte med kemal -.- hahah han tog min mobil och allt och nu skiter i ska också
ta det :p hahah -,- men men aja hahahh ska inte skriva mer aja CIAO så länge :)

OCH DU DEN DÄR OKÄNDA DET ÄR FAN ONÖDIGT ATT DU SKA HÅLLA PÅ !! SKAFFA LIV
OCH PLUS OM JAG SKRIVER SÅ DÅLIGT INGEN HAR BETT DIG LÄSA !!

Kollo 09 :p
 CIAO


Kommentarer
Postat av: malin

Du är faktiskt lik Kenza:)

2010-02-25 @ 18:53:40
URL: http://malinmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback