:)

Heeej :)

Nu sitter jag och kollar på tv3 och camar mitt hår :)
men aa tog en ducsh nyss SKÖÖÖNT ;) hihi men aa sitter också
och smörjer in mitt ansikte men Eucerin cream Bästa krämer jag svär :)
hihi men aa nu har jag inte mycket att skriva men börjar 8 imon -.- Faan men
vad ska man gör:p hahah men men aa Franska sen venne :) hhaha hade sv - slöjd och
vet inte om jag hade mer hahah jag tror det juste :p hahah slutar 12 imon halv studie dag :)
jipppy men aa ska snacka med morsan om navel piercing hihi de ee fan så jävla
snyggt så vad ska man säga :p men men aa nu ska jag kolla på tv och litte så men bjuder på två
bilder längre ner :p hihi :p dom tog jag nyss ;) men men aa idag så hade jag franska och lite
så men aa sen oskar läraren sa jag röker venne vad ooch de va inte änns sant ahahh
men aa skulle säga om de va sant men tyvär är det inte sant men aa de spelar ingen roll :p
hihi men men jupp här kommer bilderna och en låt :) CIAO !!,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback