-

Heej heej

Det var ett tag sen jag bloggade ;) hihi
men men aja aa nu sitter jag och kollar på ( Simpson )
hahaha bästa men men hahahah Kemal har shattat på mig att
blogga ahahha :) men men aa de tycker många :) hihihih
men aa nunu hahah va i skolan idag och gjorde det vanliga
pingis fyra i rad och litte hitt och ditt ;) men aa hahaha de vanliga men aa
väntar på filmen( Alice in wonderland )bästa filmen sen jag va bebek fan :)
hahah men aa grattis på alla hjärtans dag i efter skott :p men a venne vad jag ska
skriva men men ska bjuda på en bild längre ner :) men jupp har inte gjort mycke annars
har varit med hundarna mest :)  typ som ( Koki , Thander , Boris )  HIHHIHI bästa hundarna
<3 men men nu sitter jag och smsar med kemal ;) aa sen bjuder också på en bild :p
hahaha aa men skönaste idaa hahah satt och visade umit alla fjortis bloggar och allt hihihi
han drev om alla allså visade alla bloggar och han drev om allt hahah skön han ee faan men
aa har inte mycket att skriva mer men här bjuder jag på en låt och en bild :)<3
Ciao så länge iallafall ;)



Han ee bara så fin ;) <3

Ciao så länge sötisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback