-

Heej hejj igen

Har inte pallat blogga mycke haha
men men aa -.- nåt måste man göra men men
ska berätta litte om min dag idag :)
ja den började på morgonen med att jag vaknade 08.00 -.-
fett jobbigt fixade mig och så men ändå en halv timme försenad igen
hahah ingen nyhet :) men men aa sen hade franska -.- haha
mamma fick samtal från henne igår för jag bara hade varit på hennes lekion
en gång men de ee lärarnas fel varför jag inte gick ;)
men aa sen idag gick jag och sen taggade till maten skit ÄKLIG nån sås men
makaroner och det ända som va gott va att bada mina makaroner med ketcup
hahahah mmmuummmss men men sen hade rast gick och drev med killarna som
spelade pingis ahhaha tror inte ni vill se mig spela pingis hahah SUGER :)
hahah men aa sen gick och kaxade dem en tjej som hade tagit min kompis sim i mobilen
och sen lämnat luren :o hon ee CP men men aa ahahahha sen aa vi snacka med henne men när snorungar
ska va kaxiga då kan jag gå över gränsen med det gjorde jag inte :)
men men sen satt mig i cafeterian efter hade snackat med henne och plus hon hämtade en lärare men va fan ska en lärare göra INGET men aa sen satt mig ii cafeterian och satt med kemal Falkon näsan ( Samuel ) och bella , neze ;) men aa jag satt och spelade hahah Fyra i rad :p men men aa
sen från ingen stans kuraton kom ditt  och hämta mig sen jag ville inte komma sen hon
ba jo sen jag ba vem fan ee du och lalal sen hon ba kom nu sen jag ba nej sen
neze drog mig upp hon ba kom för hon skulle också ditt sen ba nej sen roni drog mig
upp ahahah sen satt mig på golvet sen med flit gick sen vi satt där venne vad sen
jag ba kom neze vi har gått in sen hon ba stanna jag sa att jag inte ville och de sen hon ba okej gå ut då sen jag gick ut sen väntade på neze sen hon kom inte sen knackade på dörren sen Kuraton ba kom inne lr gå sen jag ba ska hämta neze hon ba nej sen jag gick och skulle dra uppe henne men sen hon fick DAMP hon ba gå ut lr så knuffar jag ut dig som en hora sen jag gick inte ut sen hon sparka ut mig hon kan fan förvänta sig en
anmälan imon JÄVLA HORA !!!! Hon ska få se hon men men aa sen fick damp tog min jacka och tagga och banka sönder hennes dörr och skrek hora och allt  :@ HORA  men men aa nu sitter jag här och chattar med Älsk
Kemal :p ( B - vän ) hiihihi :) men men

CIAO så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback