¨Heej¨

Heej idag började jag kl 08.15 men jag sov till kl 08.00 :p årkade inte gå up :D men idag så hade vi matte och sen så hade vi slöjd men jag gick inte ditt allså kjell är äkta pedon han är så jävla äkligt men aja istället va jag i cafe-terian och drev med FOLK som vanligt sen gick jag och åt det var älkiga makaroner och kött i men jag ville gå hem sen jag ba skit i jag gick till kurderna och lekte arab :p sen hade vi lekion igen och vi hållde på med EL sen jag fick va med waleed men kallas för walle men aja vi lekte hela lekionen som vanligt fast vi fick bra betyg :D men sen gick jag hem och sen hammna jag här :RrrrrrRobert Pattinson han är så het rrrrrrrrrrrrrr   Men här kommer äklätSnälla snälla snälla va tyst :P Men lyssnar på den här  Men bye bye så länge :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback