Heej :p

Shuu!

Det var länge sen c( ;

A imon är det skolavslutning :)
då ska jag ha Det här ---------------------------------------> 

Tröjan ska jag ha & klänningen men vet inte vilket band jag ska den svarta eller den guldiga men tror den svarta men jag har inte valt skor  men jag ska ha klack men aja mamma ska komma och pappa tror jag men hoppas inte dom förstör då :p men aja det var länge sen nu såg hunden nu ska ni få jämnföra (:

------------->När han va 4 månader
------------->Nyss :p han är 6månader nu :p ihelgen
 

Men aja det roliga är att tanjas kompis va på kenzas studens har foto på dom ska vissa
----------->hahhaa alpay Heter han hans kusin går i min klass




Men aja nu ska jag ta bort klädderna ska ut med kimi så bye  



 Bye xoxo puss bye §§§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback