~Heej <3

Kom nyss hem och har hicka årkar inte dricka vatten men
aja jag och kimi va i heron och käka på donken
sen funkade inte tåget i skärholmen
men vi hade väntat från 21.20 till 23.36 sen funkade tåget och kimi va
tvungen att gå hem men hon kunnde inte för busseb kom
aldrig och den tog hundra år sen kom den och man kunnde inte hålla sig
 i tåget och kimi svima nästan och jag och hon ramla typ hela tiden hahaa sätte
på datan nyss för att visa mamma hur man skickar bilder hon fattar 0%0 hahha
men aja jag har skit ont i magen och har hicka men jag kan lägga in några från idag på skolavsultningen
hahha här kommer dom :p :p :p

När jag skulle plata mitt hår men jag gör typ aldrig det
Jag och nickan vi vakna kl 8 sen gick jag till henne och vi gick tillsammans kl 11.00
Klänningen
HAHAAAH Jag <3
sen gick jag så hela dagen :p






                    /     Nadde the king Men hej då ses imon lr nåt PUSS&KRAM §§§§§§§§§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback