(Torsdag) Igår:p

Jaa i torsdag började vi skolan och gjorde inget förutom fick läxor :( men idag så hade vi musik och så sjöng vi  och sen så fick vi experimentera
iskolan skulle sammla snö sen koka det det var jätte roligt och så skämta jag med fröken :p la lim på min hand sen så drog jag bort det som om det var min skin :p men igår så gjorde jag kokoschocklad och muffins :p bilderna  ---------->





Mitt hår på kvällen :p          ------------->>

                                                               Ej kammat                     kammat 

                                  Bild från igår    Duschat hår


                                  Vad jag hade i torsdag :p


det var nästan allt för idag  skriver sen

(Kanshe) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback