Naddew -

Hej hej igen

Sitter uppe och tråkar men ja ska lägga in några bilder som jag
lovade hoppas dom blir bra ;) men aja
Sitter och tänker och så vidare men aja imon allså
menar idag ska jag kanske göra håll i örat  Men det är inte säker för om inte ..... gör då ska jag inte (: men aa nu bjuder jag på bilder nu :P bloggar senare(: <3



Miss blue eye <3

Jag-Mamma-Tania-Karita :p

Jag & Karita :)

Jag-Tania <3

Ja ii larunjo

Ja <3

Jag ii larunjo =)

HAHAH när ja va liten :p

 Ja & Mamma HAHAH tania ii bakrunden ;)

Karita jag mamma & tania (:

MAMMA JAg (;

Min bäbis jag karita :)

Hasse HIIHIH låsas pappa :)

Minnen med raffa min ÄLSK <3 LOVE YOU .!! (:


Kommentarer
Postat av: Raffa N ´

äälskar dejj oxå , minnen me dej e dom vackraste (a) <3<3

2009-12-26 @ 17:21:03
URL: http://rafaelaas.blogg.se/
Postat av: Nadde <3

love yaa BEBO

2009-12-26 @ 17:38:11
Postat av: Anonyn

ni e verkligen bästa vänner

2009-12-31 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback