Tbx :D

Hejhej

igår börja jag i skolan igen och vi chilla
och sånt sen idag så GICK vi till flottsbro och
bada och sånt jag sola ocg bada paddlade kanot
och sånt men det var jätte roligt men pallar inte lägga in bilder
för har typ bara på mig inte på vad jag har gjort men a imon så ska vi till stan med klassen
och bada igen men kommer inte ihåg vart men aja va precis hos
Lalli karita sa jag va tvungen att lämna hennes nyckel min ligger nån stans
men vet inte vart :) skit många har frågat mig ska du inte blogga ska du inte blogg
och jag har svarat jag har bloggpaus hella tíden :) Men aja hahaa
idag så snacka jag med karita och så sa jag alla killar jag va ihop med
men inte alla alla  :) hahaa jag drev med henne och jag sa tjejer gäller nu :P
men aja väntar på ny desing men a ska va inne i Playahead.se nu :)
ha det så bra så länge imon kommer bilder :) hoppas jag på sj

// Men aja shullululu vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback