Hemma nu !

Heej igen det var typ två dagar sen jag blogga men i fredags va jag hos min farsa till idag nu åkte till tumba och köpte mat och sånt, men sen åkte vi till salem och hämtade lillebror allså min lillebror christoper vi gick hem till roger pappas bästa vän typ a natta och rosie kom och vi grilla och titta på film X-Men origins wolverine X-Men Origins: Wolverine Poster Den va skit bra men aja vi blev trötta till sisst så vi tog bussen som gick 23.55 Sen kom vi till tumba och vi missa bussen och farsan fick damp och som vanligt ska han skylla på oss men sen så kom det en buss som kom 00.45 och den tog vi sen byte jag om och så sen gick jag och sov 03.00 sov i vatten sängen (: sen vaknade jag av att min minnsta lillebror hoppa på min för att vi skulle käka frukost och si o så sen, 15.30 kom jag hem och ni sitter jag och tittar på tv och bloggar och käkar chockladpudding med grädde och går igenom gammla saker i datan skit roligt syra har bilder och jag har på mig för flera år sen men aja nu ska jag kolla på tv tror jag skriver sen men aja först ska jag bara spanna in båda syrornas blogg www.lovelylouise.blogg.se www.karokoko.blogg.se hörs imon eller ikväll Xoxo Puss Hej då.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback