^Heej^

HejHej snart är det daks NYKÖPING men ajaa har varit med pati=paulina klasskompis dom senaste dagarna här är en bild på henne och mig uppe i berget :p Hihi vi va med hennes hund morris :p men ajjaaa idag slutade vi kl 13.12 för min lärare årkade inte med killarna så vi fick gå hem vi har inte haft lektion på hela dagen :p men ajaa  nu ska jag bara ta det lungt men ajaaaaa  jag lägger in mer bilder sen kameran laddar nu :p men jag vill färga mitt blont ska chatta på min mamma haaahaaa men nu ska jag chatta sen ut sen in sen tv eller datan sen sova sen vakna ficksa mig sen ut sen in sen ut sen in  hiihii drev mén så ligger det typ till :p men byebye / Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback