Är skit arg

:@ mamma kan inte bestämma sig ska jag på helg kollo eller helg mamma ?!  Men aja nu säger hon helg kolla men ville till helgmamma men nu är det för sent men aja jag vet att det var länge sen jag skrev men aja jag kan berätta vad jag har gjort a igår så gick jag och kimberly och grilla i vårbygård :) till kl  21.16 typ vi gick ditt (: vi gick kl 19.00 ditt men aja nån vet min hemlighet :/ mina läraren såg vad jag hade skrivit om skolan och fråga inte änns vad dom sa :\  men dom sa det är bra att jag skriver men aja sen har jag varit men kimi typ hela tiden men idag sluta vi 13.10 för vi hade tränning till elevshowen Jag ska ju så klart va prensanterare det är jag typ hela tiden men det är på torsdag tror ska ha roliga klädder på mig allså klä ut mig ha peruk och sånt men ´just nu lyssnar jag på musik www.tobbeno1.se hiihi mix är bästa  men ska packa litte mer snart men juste jag har också snyggat till balkongen med mattor och sånt hihi för nån dag sen så satt jag där med lalli  vi käkade pizza och pomfrit med ketcup och dricka och sånt men har tittat på hanna montana filmen och nån annan film och sånt och lyssnar på henne nu men hej då laddar kameran nu åker om två timmar  c( ;


 Hej då och xoxo alla läsaren puss och kram en trevlig helg Veloma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback