Är i skolan (: ;)

Heej hej är i skolan och bloggar :p nu, men aja ska spanna in några bloggar nu och si o så men aja lyssnar också på musik ;p men aja nickan är efter mig på att skriva  här är nickans blogg --> www.vadskajagheta.blogg.se  <33
Hiihi andi och umran är med mig och nickan i klassen :)   ska va på datan typ fram till kl 12.00 för då kommer katja men aja ska spanna in syrornas bloggar nu ----> www.lovelylouise.blogg.se  ---> www.karokoko.blogg.se  Jävla ummran hon är död snart :p hon har förstört mitt hår jag som inte kunnde kama mitt hår igår dusha fan från 22.00 till 23.15 men ajaa jag har ella-fall råd med en dush men inte Umran men aja har musik idag sen ska kanske till min pappa :/  lille bror cristoper sms:ade han idag 07.56 :) hahhahaaa skriver snart igen :) Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback