Är i skolan!

Är i skolan lärarna sa vi fick ha datorna :p funny va inne i pea nyss ok spanna in några bloggar :) håller på med IUP hade elev show nyss va i maten nyss också (: men aja allt gick bra jag hade bra röst ellafall ska med lalli till majbrassan idag har länktat till den här dagen lyssnar på mucik jag är den ända men jag är typ ovän med nickan igen :/ men like i care jag pallar inte längre och nån ska va så facking fel med mig och allt och skäl mina vänner men den personen kommer alltid få tillback Men kommer ha roligt ska kanske kasta stenkulor dom kommer explodera vi gör det typ varje år men aja tvätta hela dagen igår så han ej skriva mycket eller om jag änns skrev nåt ? men aja det var nån fotograff som tog foto idag från nån tidning :p men aja ska spela eller nåt nu men byebye XOXO kiss You <3 !"




                                                  / Nadde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback