Allså mår skit jävla skit,

Heej Hej,,      Hela helgen har jag varit sjuk jag som tänkte åka till nyköping :'( men aja har haft feber och hosta och förskylning men aja har bråkat med nickan nu aja årkar inte med folk som ljuger så facking mycket där går gränsen allså folk vet att jag har rätt men ska alltid spela att jag har fel vet att det är många som gör samma sak men aja min mobil är fackat den stängs av och på :p men ska lämna in den men vet ej när årkar aldrig :( men aja har mått skit med killar och bästakompisar :(   men sommar är snart här då kommer det alltid nya vänner men många falska och bella allså palla skriva skit om mig och pati allså man kan kolla på ip adrees så det är sjukt att du ens gör så jävla tröga :@  men ajaa här är nårga bilder :p 
Hihi en bild hon gjordeJag!HIHI syranJa igen!"Hihihii locka håret hade tråkigt :DMin stil i onsdagsPati umran JagJag efter fotbollen :p ,  I onsdag       Bästa bilden på mig och henne  ;P Jag och umran i dansstudion Topsekret dancejag och moris patis hund :)Hihhii frågetecken ?cpppJag !!!!!Man ser mina fötter och dom andra patisJag honJag patimoris men byebye skriver sen ;P

Kommentarer
Postat av: Esraa

SNygg blogg, nade<3!!

fett fina bilder,! Um, paulina å du<3!

2009-04-09 @ 23:05:20
Postat av: kelly<3

chooook! fiiiiin du e i loooockigt på gud ha alltid så breeeeh!<33 ..... abbow!

2009-06-13 @ 00:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback