Besvikelse dödar mig.

Fan min  kompis är dum i huvudet hon tror man ska vara en egen person men alla får va hur man vill men om det inte går bra så får dom dra för jag får ha vad jag vill och jag får göra vad jag vill jag är så arg så jag årkar inte  skriva så mycket men den här gången så ska jag vinna över henne det är inte hon som ska vinna nu det är min tjans att vinna eller va en fölorare men ni undrar någ vad jag menar med allt det här mmmm det är min kompis som säger jag inte ska heta tjockisen men jag vill det som smeknamn så hon säger byt och lalalalalala säger hon men jag kommer vinna för hon logga ut först från msn och när jag ringer svarar hon inte för att hon är rädd säkert men hej då så länge jag kanshe skriver senare på kvällen :D HEJ DÅ ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback